28 Oca 2009

Kaçıp Geri Dönmek - Gereksiz Yazı





  Üç gündür evi sadece deri yüzeyimi temizleme alanı olarak
kullandığım için blog isimli zat-ı muhterem arkadaşın ne
olduğunu unuttum.Hadi blogu bırak , evde kedi bile hastalanmış
ve ben dünya yansa ben yine de keyfime bakarım modunda geziyorum.
Kedim hastalanmış lan!Çok önemli bir durum bu.Benim gibi
hayvan delisi birinin bu kadar umursamaz davranmaması gerekirdi
ancak kaçarım ben bu evden diye vınladım . Çok sıkıldım evde .Üç
günün sonunda eve geceye doğru ulaşınca blog falan yazacak
halim kalmadı tabi.Ama bugün evdeyim , tüm gün hem de .Bütün gün
kıçımı yayıp oturacağım .
  Otostopçunun Galaksi Rehberi'nin beşibiryerde diye isimlendirilen
ansiklopedik boyutunu aldım .Kafaya vursan adam öldürür.Kapağın
yan kısmında da filmde "so long and thanks for all the fish" diye
şarkı söyleyip dünyanın hiperuzay kestirme yolu olması için yok
edilmesinden önce kaçan yunuslardan birinin resmi var .
  Dünyadaki "kilo mu almışsın ne" diye insan sinirini bozan bütün
teyzeler Afrika kabile ayinleriyle yok edilsin kampanyasını şu an
hemen burada başlatıyorum.Kendi kocaman götlerini görmeyen bu
teyzeler genç insanlarla iletişim kuramayacak bir yere götürülsün,
hayatlarını Seda sayan izleyerek geçirsinler.
  Twilight'ı izledim.Çok kötü izlemeyin.İzleyin diyen romantiklere
de kanmayın sakın.Onların ihtiyacı var.
  Sıkıldım.

1 terliksi hayvan:

Blog Kasabı dedi ki...

onlar zaten yaşlı aldırmazlar hallerine,seni düşünmüşlerdir ,bu kadar kızma belkide gerçektende almışsındır dicem ama küfür yerim die demiyorum :)

Yorum Gönder

Terliksi hayvanlar , birleşin !!...