20 Oca 2009

Kahve Molası - Atomsal Saçmalık




  Dün akşam dışarı çıkıp , melleeq ile kafenin tekinde oturduk.
Aramızda geçen saçma muhabbetten bölümler yazmak istiyorum .
chuchusensei-->c
melleeq -->m
Konuşma yaklaşık olarak şöyle ;

c : Sonuçta hepimiz atomlardan oluşmuyor muyuz ? Bu durumda
masa da sen de , yani hepimiz aynıyız.

m : Ahahaha , düz mantığa bak .Düşünsene atomların karakterleri
olduğunu . Mesela metaller böyle zırh giymiş sert tipler olsun.

c : Zuhah , yapılı , kaslı kaslı atomlar .

m : Pamuklar da böyle yumuşacık , sevimli olsunlar.

c : Cam da kırılgan bu durumda .

m : Emo gibi , ağlıyorlar falan .

c : Ahaha , su ne oluyor bu durumda ? Sürekli yer değiştiriyorlar ,
gezgin tripli .

m : Evet , böyle sürahiden dökerken elele tutuşup bağırdıklarını
düşünsene.

c : Elektron elektrona tutuşuyorlar .

m : Emo cam atomlarına destek oluyorlar .

C : Havada böyle bir hayatı takmayan , hippy havası var .Uyuşturucu
kullanır gibi .

m : Abi bugün yine mi hidrojen içeceğiz ya ...

c : Puahah , polimer yapılı malzemelerde de bir tikky havası var , yapay
komple , her yeri estetikli gibi .

m : Sert metaller polimerlerle takılıyo tabi , ağır abi tribi .

c : Zara'dan yeni proton aldım şekerim , gördün mü ?

m : Zuahah , tahtada da böyle entellektüel bir hava var .

c : Değil mi , diğer atomları beğenmez bir hali var. Ancak ateşe karşı
koyamıyorlar . Ateş seksi hatun gibi .

m : Yakıyor ama karşı koyamıyorlar , çok seksi ya .

c : Bu nötron yaktı kül etti beni .

Diye gidiyor.
Bitmez ...

4 terliksi hayvan:

osuruktanteyyare dedi ki...

oha muhabbete gel
çok yaratıcı lan :O

Forsaken dedi ki...

evin pencerelerinde yüzbinlerce emonun el ele verip durduğunu ve camı oluşturduğunu düşünmek bile tüylerimi diken diken etti, perdeleri çekiyorum hemen :P

srqluciddreaming dedi ki...

beyinler ölünce muhabbet bu boyuta kayıyo işte :D

UÇURTMA:) dedi ki...

Doğrusunu söylemek gerekirse muhabbet beni pek açmadı:) ama bloğun yapısı çok orjinal olmuş. kolay gelsin:)

Yorum Gönder

Terliksi hayvanlar , birleşin !!...