18 Şub 2009

Fazla Kişisel - Marina Kahve ve Tuvalet Üçgeni




 
 Sağlıklı yaşamaktayım , cidden.Milk the Superblogerer
bebeğimle son zamanlarda ne zaman dışarı çıksak sadece
kahve içiyoruz , alkol tüketimi oldukça azaldı.Elbet uzun
sürmez bu durum , eminim ki günün birinde "ciyaaak" diye
bağırıp , alkol tüketimine geri dönecek , bira ve vokta
şirketlerini daha da zengin edeceğim.Ancak o zamana kadar
kahve ile takılacağım , belirteyim.Gerçi kahve de deli
ediyor beni , onu da alkol gibi tüketiyorum.Nitekim bugün
de bir kahve depolaması yaşadım .Oturduğumuz yer , yan
masada karı kız muhabbeti yapan 30larında bir takım erkek
bozmasını saymazsak , epey rahat sayılırdı .Fazla rahattı
hatta , Milk uyuklayıp durdu .Uyumadığı aralarda ise her
bir halta sahip Başak karısına hediye ne almamız gerektiğini
uzun uzun tartıştık ve sonuca ulaşamadık.Sonra ise yaz başı
Londra'ya gitme hayalleri kurduk bir süre ( yapmalıyız bunu
Milk ).En sonunda da hadi kalk yürüyelim dedi.Marinanın
etrafını dolaştık , bu sırada da güzel yatlara sulanıyorduk
tabi.Milk en çok Daddy's Toy adlı bir yatı beğendi , ama
benim favorim kesinlikle en uçtaki dev yat(kendisi bizim
ev boyutunda bir şey ).Şimdi bunları niye anlatıyorsun
e be gerzek diyenleriniz olabilir , şahsen bilmiyorum.
Anlatasım geldi çok.Marina çıkışında Milk ile yollarımız
ayrıldı , eve doğru kös kös yürüdüm.Eskiden olsa yürürken
binlerce şey düşündüğüm , bana garip şeyler hatırlatan o
yol boyunca bugün düşünebildiğim tek şey çişimin gelmiş
oluşuydu( o kadar kahve içersen olacağı budur).Garipsedim.
Sonuç olaraksa şuna vardım , %100 duygusuzum .Üstüne gidip
kendime dert edeceğim hiçbir şeye sahip değilim.Gerçek bir
organik kayayım anlayacağınız.Yaşantım temel işlevlerim
üstüne kurulu , düşünebilidiğim şeyler de onlarla ilgili
haliyle(bkz ; çişimin gelmesi üzerine uzun uzun düşünmem).
Şikayetçi misin bu durumdan diye sorarsanız , hayır
değilim.Laf olsun diye anlattım.Neyse herkese iyi tuvalet
düşünceleri...





0 terliksi hayvan:

Yorum Gönder

Terliksi hayvanlar , birleşin !!...