22 Şub 2009

Pizza Düşünceleri - Fırın İçi Ruh Hali




  Hazır pizzanın fırın içerisinde sürekli olarak
360 derecelik dönüşler yapması onun ruh sağlığında
değişikliğe sebep oluyor mu cidden bilgim yok.
360 derecelik turların her birinde "ah harika
bir dönüş gerçekleştiriyorum , üzerimdeki peynirin
erimesi muhteşem hissetmemi sağlıyor , hey bu
üzerimde mükemmel kokularla kızaran şey bir zeytin
mi ?" diyebilir elbet.Belki de " of , uzun süre
dev gibi buzluklarda kaldıktan sonra şimdi de 260
derece sıcağa mı katlanıyorum , burası tam bir
cehennem" diyor olabilir.Emin değilim.Bildiğim ve
uzay - zaman eğrisinde gerçekleşecek olan tek şey
biraz sonra onu mideme yollayacak olmam.Paralel bir
evrende benim yerimde bulunan kişinin de şu an
benim gibi pizza yeme hayali olup olmadığını merak
ettiğimi söylersem eğer , huzurlarınızda kocaman
bir yalancı damgası yemiş olacağım.Merak ettiğim
yok elbette.Neyse , ben kendi boyutumda tıkınmaya
gideyim , gutbay.

4 terliksi hayvan:

kelebenk dedi ki...

hayatıma yeni bir bakış açısı kazandırdın:):)ahahah ...
pizza;
ahh fırın güzelliğiniz başımı döndürüyor!

Wisé LeuthanAvé dedi ki...

gece gece yapılır mı ulan bu

srqluciddreaming dedi ki...

ahaha , yapılır tabi , bulun kendinize pizza , fırının güzelliği daha çok başınızı döndürsün :P

Wisé LeuthanAvé dedi ki...

param yok geceleyin bulamıyom ehe :D

Yorum Gönder

Terliksi hayvanlar , birleşin !!...