9 Şub 2009

Kahve Bahane - Yalan Şahane



  Kahve falı bakmaktan nefret ediyorum ! Bu oldukça içten
bir itiraftır , neredeyse her-çekilmez-gün en az iki üç kere
kahve falı bakmak zorunda kalıyorum.Üstelik inanmadığım ve
tasvip etmediğim bir durum bu.E nerden çıktı şimdi bu fal
bakma olayı diye soran olabilir - ki oldukça da haklıdır- .
Şöyle ki , şahsım tarafından yaklaşık dört sene önce (üniversiteye
ilk girdiğim yıl ) etrafımdaki kızların -sayıları pek fazla
olmasa da- kahve falı bakılarak anında arkadaş edilebildiğini
fark etmemle , her haltı bilen falcı durumuna düşmüş oldum.
İlk zamanlar eğlenceli bile sayılabilirdi , ben sallıyordum ,
etrafımdaki şaşkolozlar da yüce bir varlıkmışım gibi beni
dinliyorlardı.Geleceği bilme arzusu insanların içinde o kadar
büyük bir yere sahip ki , kendilerinin bizzat anlattıkları
olayları allayıp pullayıp onlara tekrar yutturmamı bile
anlamıyorlardı.Tabi bu durum seneler geçtikçe ayin şekline
dönüştü , beni her gören "bir kahve içsem falıma bakar mısııııın?"
diye üstüme atlamaya başladı.Korkunç karakterim ( malesef )
yüzünden insanlara olmaz diyemem. Haliyle her falıma bak diyenin
falına bakarım.Herkesin falına baktıkça bendeki masal uydurma
potansiyeli bir gelişti ki sormayın.Kahve fincanlarının içinde
üç kuşak ötedeki akrabalarının hamileliğini bile görür oldum!
Zaten ortalama bir kıza ( hepsine değil , arada akıllı istisnalar
da çıkıyor ) aşk hayatıyla ilgili hikayeler anlatırsanız size
tapar.Sevgilileriyle aralarındaki sorunları anlatırsanız hemen
onaylar , hepsinin sorunu vardır.Sevgilisi yoksa - ki bunu tipine
bakarak da anlarsınız , hemen belli ederler - hoşlandığı adamın
onunla ilgilendiği yalanını sallarsanız mutluluktan uçar .
Güzel bir evlilik hepsinin istediğidir zaten , en az iki tane de
çocuk.Çok nadir duymuşumdur "öyle şeyler yaşamadım" lafını.Çünkü
herkes böyle yaşamayı sever.Kısacası yıllar geçtikçe uzman yalancı
konumuna gittikçe yaklaşıyorum.Aslında turistik bölgelerdeki
lüks otellerde kahve başına 50 - 100 TL arası bir fiyat ödendiği
gerçeğini öğrenince bu işe girmem gerektiğini düşünmüştüm ,
ancak o kadar sıkıcı ki milyarlar kazandırsa bile çekebileceğim
bir iş değil.Hatta mühendis olmak zorunda kalışım bile bu işten
çok daha eğlencelidir diyebilirim.
  Kahve falına inananlar varsa özür dilerim , ancak gerçek şu ki
uzman yalancılar tarafından kandırılmaktasınız.

7 terliksi hayvan:

osuruktanteyyare dedi ki...

ben içsem şimci resmini çekip göndersem..
ehehe şaka şaka :D

srqluciddreaming dedi ki...

amaney kaçarım :)

Adsız dedi ki...

ben kahveyi içmiyorum alenen pişmemiş kahve yiyorum.

PoLLy dedi ki...

mimlendiniz :)

denizero dedi ki...

__kahveye gelelim, bizede bak:))__

Joujou dedi ki...

Bu kandırılma konusuna katılıyorum ama zaten fal bakabilenler de 3 tane ibibik şekle bakıp yorum yapmıyor. Baktıkları kişinin enerjisini hissedip yorumluyorlar (ciddiyim). :)) Başka türlü, falıma bakıp geleceği söyleyen kadının, söylediği her şeyin 3 ay sonra aynen çıkmasını açıklayamayabilirim. ;)

Adsız dedi ki...

hahaha koptum ya aynen ben de falcıyım daha doğrusu insanların isteklerine göre muhtesem senaryolar yazan bi yalancıyım:D

Yorum Gönder

Terliksi hayvanlar , birleşin !!...